Świat zza kratek ;)

28 Maj, 2010 § 2 Komentarze

fot. trendz, harel blox

Jednym z kilku dominujących trendów obecnie trwającego sezonu wiosna/lato 2010 jest kratka. Przyznam, że nie jest to mój ukochany motyw, co nie oznacza, że nie mam w swej przepastnej 😉 szafie kraciastych fatałaszków. Jeśli mam głosować w plebiscycie – góry vs doły, zdecydowanie stanę po stronie szortów i spódniczek. Choć kraciaste bluzeczki koszulowe o bufiastych lub wykończonych falbanką rękawach, zdobne w żaboty, czy te z dystyngowaną, elegancką stójką bywają wyjątkowo wdzięcznym elementem wiosenno-letniej stylizacji.
Jakie mam spojarzenia? Wiadomo, Burberry. To skojarzenie najpierwsze, klasyka kratki. Po drugie – imidż oscylujący w stronę punk. W latach wczesnoszkolnych bardzo lubiłam zestawienie ciężkich, czarnych martensów, czerwonych rajstop i kraciastej, szockiej spódniczki, które, w moim ówczesnym mniemaniu stanowiło o modowym wysublimowaniu i buntowniczej naturze. Po trzecie – wiejskie, sielskie klimaty. Tam krowa, tu snop siana, a na łące Maryna w kraciastej, pastelowej sukienczynie. Jakby dobrze się zastanowić widzę też spoconego, utytłanego w smarze mechanika samochodowego i kraciastej, koszuli z oberwanymi rękawami i obnażonych bicepsach. Tak, to chyba wszystkie skojarzenia z motywem kratki. Macie inne? Nie dziwi mnie to. To przecież bardzo subiektywne 😉

Wyszperane w sieci.
Kratka z pazurem, czyli ta z dominującą rolą czerwieni.

fot. bucikowo, gendai, polki, kuferart, house, allegro

Kratka pastelowa, czyli Maryna na łące plecie wianek.

fot. promod, reserved, river island, new yorker, cropp town, allegro

I kratka bezpieczna. Szarobura. Chyba jedyna w jakiej obecnie widziałabym siebie.

A Wy?:)

Tagged: , , , , , , , , , , , , , , , ,

§ 2 Responses to Świat zza kratek ;)

Dodaj komentarz

What’s this?

You are currently reading Świat zza kratek ;) at SZARA MYSZKA.

meta